det var inte igår direkt..

Halloj!
Ska försöka bli lite bättre på det här med att uppd. oftare, försöka iaf..
 
Idag är det en tvättdag, men eftersom det finns fjån som bokar upp alla tiden men sen inte tvättar så blir man lite halvt less sådär så nu snodde jag tiderna, värsta bad girl, jag vet.
 
Inatt och imorgon natt ska jag jobba, trivs som fan med nattjobb, såå skönt att få åka hem när man vet att alla andras dag inte ens har börjat än (y)
Så då på fredag kommer jag inte få sova ut riktigt som jag vill kanske för då är det utgång som gäller, bara dra på sig klackarna och se glad ut! men det har jag klarat förr så varför inte liksom?
 
Nej nu vart det bara massa kallskriverier, inget intressant egentligen..
Aja, här har ni min nya hårfärg förresten ni som ej har sett, älskar att vara rödhårig!
 
Massa pussar /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0