bakis så innåt h...

Hade våran stundetskiva igår, hade megakul förutom att jag fick nån sorts av migrän, illamående och ont i magen. Fast det var ju inge större skillnad eftersom jag har det typ hela tiden...
Så på bussen hem blev jag väckt av busschauffören, hade somnat på bussen och vaknade inte på rätta stället.. Så fick ringa mamma så fick hon åka och hämta mig på den stationen, jävlar så jobbigt det är att somna på bussen så att man åker för långt..
plus att chauffören lär ju ha trott att jag var lite efterbliven eftersom jag fortfarande halvsov när han pratade med mig haha, orange hår hade jag också och söndersliten klänning haha

Idag känner jag mig jävligt bakis, sjukt slö idag, men det får man en dag som denna. Så tack för att vi fick vara lediga idag, annars hade vi haft kunder, inte så värst taggad på det idag..

aja ska ladda över lite bilder från gårdagen

pusspåer


justja, nu är sovrummet och vardagsrummet färdig tepetserat i lägenheten, så nu är det bara hallen och köket kvar sen så kan man flytta in! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0