dålig på detta.. heuwheuw

Vaknade hos min gosse imorse, det brukar vara jag som får sparka ur honom ur sängen på mornarna, men imorse vaknade jag inte ens när han gick upp så snacka om trött.
Sen drog jag en stund till stan och hade min forever alone shopping, jag älskar faktiskt dom studerna. Så jäkla skönt att gå runt i lugn o ro och gå dit jag vill, låter lite ego jag vet men man måste faktiskt få ha sånna stunder ibland.

Nu ska jag äta sushi som jag köpte med mig hem, mumma, sen ska jag åka och träna, i år ska jag slippa stå i vassen hade jag tänkt! sen ska jag hem till mitt hjärta.
Det jag fick med mig hem från stan var; ett armband med en urskuren svala eller hur jag ska förklara, jeans (väldigt behövligt!), en top, underkläder, och en vit tunn kavaj. Bilder på det kanske kommer upp senare någongång men det är inget ni ska lita på! hehe

puss tjao F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0