Tisdag!

ååh skrev precis ett mega långt inlägg så råkade jag ta bort allt... Men det var ett bra tag sen nu jag visade mig här och det har hänt en hel del undertiden.! Bla så har martin och jag firat 1år tillsammans, dock så har vi ju träffats mycket längre men det är den 2:a januari som vi firar våran dag! :) I fredags så var det dags för krogen, jennifer och jag spårade sönder och kommer ihåg att jag hade det jääääävligt kul trots alla minnesluckor där emellan haha :( I lördags var det dags för match mot gävle i gävle, vi var grymma och då menar jag GRYMMA! Några av oss stannade kvar eftersom vi hade bokat rum på hotell där så var det då dags för att festa loss på heartbreak hotel, dock så var det alldeles för mycket folk där så det spårade ju.. OCH att många var så jävla otrevliga där :s ibland kan man ju undra vad det är för fel på folk?! I söndags och igår var jag hos hjärtat och mös, samt pluggade lite grann. Och det är vad jag kommer att fortsätta med nu eftersom att jag har 2st prov imorgon....... Puss o kram heeido FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0