tröttling här

fredagen; Spenderades hemma hos jennifer med ett skönt gäng, firade david och jesper för att dom fyllt år. det blev en flaska vin som spenderades, sen sov sanne hos mig, gosi


lördagen; forts. men vid 7 snåret så ringde martin och terra att han inte kunde sova blablabla, för det var trångt o jag vet inte allt haha, så fick ställa upp och hämta honom (lagligt eller ej..?? promillen fanns väl kvar) eftersom han har fått lidit ett antal nätter med att hämta mig.. sen när vi väl kom hem så hann jag inte mer med än att sova 1timme innan det var dags att gå till jobbet, sjukligt trött som jag var
Sen på kvällen så skulle jag skjutsa lite folk och tog med mig sanne på samma gång och droppade av henne i ö-byn. Sen styrde jag mot martin och slocknade ihop rätt fort, riktigt sköööönt



söndag; blev väckt tidigt av karln som ligger brevid och tjatar om att jag verkligen måste titta på filmen och blev typ mosad om jag somnade om, såå ja det var bara att pina sig till att va vaken..
just nu sitter nere i mitt rum och kollar lite på tv bara, sjuuukt jävla trött..! ska gå upp snart och äta lite grönsaker med dipp, ooh så gott

Imorgon är det dags! Dags för studentkryssningen, kommer bli awesome!

puss frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0