tränings dax

Om en stund så ska jag åka iväg och träna, måste verkligen ta tag i det här nu, tror jag inte ätit så mycket skräp i hela mitt liv så som jag gör just nu.. mår fan dåligt över det......så måste besöka gymmet lite oftare nu samt skära ner på allt. Men ikväll är det innebandy som gäller, när den har slutat så ska jag åka till hjärtat och imorgon är jag leeedig! SKÖÖNT På fredag är det jobbdags, på lördag är det jobbdags samt att jag kanske kan trycka in någon match där emellan :) har börjat räkna ner allt som har med studenten att göra! Snart är det studentkryssning, efter det är det massvis med skivor som man självklart ska vara med på och sist men ABSOLUT inte minst, STUDENTEN!! shohoo jippi wiihoo det var allt från mig frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0