tisdag?

Kom hem för en liten stund sen, bussarna blev inställda och sen när de äntligen skulle börja gå så skulle dom komma med förseningar. Men nej, den kom PRICK när den skulle komma, men tänk så svårt det ska vara på mornarna då dom ska komma i tid alltid kommer MINST 10min sent.. gk över detta.......


sen när jag kom hem hade jag tänkt att göra klart lite arbeten som jag börjat på, men hittade inte på papperna så det blev inte heller gjort. Istället har jag rensat bort lite grejer från mitt rum och gud så skönt det va att bli av med skiten!

ikväll ska martin åka och greja lite med en sak, så hopppas på det bästa! Själv så måste jag verkligen träna ikväll så kommer vänta spänt hela kvällen på resultatet!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0