det var ett tag sen..

Igår var vi ett gäng brudar hemma hos jenny för att fira henne, där bjöds det bla på en massa god mat och andra som drack, men inte jag, neppp, för jag ville (se ville), vara nykter och köra ist. OJ så jävla skönt det var kan jag säga, att slippa det där när man är påväg hem och känna att snart måste jag kräkas, bli kissnödig osv blablabla..

Så imorse så pigg som jag var så drog jag en runda till gymmet, sen jag har kommit hem har jag städat men det går liksom inte sådär jätte bra.. Gör lite småfina pauser hela tiden så det kommer ta sin lilla tid det här. Ikväll, eller aa snart så ska jag nog åka iväg och träna en släng igen, får se! Sen vad kvällen/natten har att erbjuda sig får visa sig, kanske jag som är rallyharry! :)



åååååhå så jag saknar värmen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0