besviken

Sitter hemma hos martin, han jobbar så då passar jag på att plugga lite grann eftersom jag har prov imorgon..

gårdagen var rätt så känslosam, jag har inte riktigt varit mig själv hemma ett tag och jag har mina anledningar till det, men som ingen annan riktigt har förstått. Så jag och mamma hade vår "lilla" pratstund igår och vi kom fram till en hel del var problemena ligger, och jag måste börja tänka på vad jag har och inte på det jag inte har. plus att jag måste åka till och träffa pappa oftare, var bra längesen jag var hos honom sist. men ja, så blir det ju..
aja det var mycket vi pratade om men mycket som jag inte är redo eller vill ta upp här.. då jag egentligen skriver här för min egen skull, skönt att skriva av sig ibland. Men de mest privata får stanna hos min än så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0