skapligt arg

Idag är jag sjukligt less, så som jag har varit tidigare i veckan också.....
Skulle ha skrivit ett prov idag som jag hade missat, så kommer jag in till skolan vid 8, väntar på att dom ska ropa upp mig så jag kan få provet. men ropar dom upp mig? NEJ. gick fram i aulan och bad om mitt prov men det fanns inte? va i helvete? då har min lärare inte skrivit något prov till mig. TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Nu blir det väl ig i natur bara för att jag missat provet,. men hoppas för hans skull att han gör iordning ett annars vet jag inte vad... åååååååh
så ja det var bara att åka hem igen.


Igår fick jag massa presenter från thai landet, något roligt som har hänt den här veckan iaf.. Dom hade precis hunnit åkt därifrån innan jordskalvet hade börjat så det var ju tur det!

om en timme ungefär så ska jag ner till sandras praktik så ska hon sminka mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0