lördag och känner mig förvånadsvärt obakis

Mår otroligt bra idag för att vara en "bakis-dag", Hade först match igår mot töff? tobo? aja jag vet inte men det var första kvalmatchen och vann gjorde vi, HÄRLIGT! så halv 9 slutade matchen och hade då 50 min på mig att hinna fixa om mig till krogen för att fira vinst och klyket som jag satte! Hann dock inte sminka mig hemma så fick göra det på bussen, haha fyfan
Sen väl inne i stan så gick vi först in på wc och tog några shottar för att komma igång, sedan gick vi vidare till bj och körde gärnet!
som vanligt så fick jag minnesluckor, har inte en jääävla aning om hur jag kom ut och till bussen inte den blekaste. hehe jaja, det är sånt man får ta

just nu pluggar jag som aldrig förr, måste bocka av en hel del på min lista, sen ska jag kanske spela match ikväll också, träningsmatch mot film, fotboll då alltså. Men får se hur det blir med det, beror på hur jag har hunnit med pluggandet.

sen är det återigen match imorgon och på måndag... '

jaja nu har jag bara pratat en massa strunt, puss o hej ciaaao

Fridsn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0