hemskt mycket hej

kom hem till pojken min för en liten stund sen, han har åkt iväg för att träna så då passar jag på att göda på mig lite i smyg. för då slipper jag höra att jag bara äter en massa skit, haha

Imorse försov jag mig, var 10min kvar tills att bussen skulle gå och då låg jag fortfarande i sängen..  Så det var bara att kasta på mig kläderna och springa till bussen, sen hade vi nationella i svenska, som vanligt var jag en av de som gick ut först, jag fattar verkligen inte vad alla de andra skriver om???!

Imorgon ska jag på studentskiva, ska föra först hos jennifer med kajsa emmy och sara så kommer nog bli riktigt bra, speciellt med våra snygga outfits haha

jaja nu var det bara en massa babbel som vanligt. Puss

Kommentarer
Postat av: Christian

Känner igen det där med att inte fatta varför alla andra ska sitta så länge med sina prov.

Jag var likadan när jag gick i skolan.

Jag skrev provet och svarade på de frågor jag kunde, sedan gick jag ut.

De andra verkar gå igenom provet om och om igen.

Sådant hade jag ingen lust med att göra. :P

2012-04-25 @ 19:15:40
URL: http://funderingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0