patetiska tjejen med halsbandet

kortfattad Fredag: Sanne och gurris kom hem till mig och martin, hade en trevlig kväll med vin, snack och, film, skratt osv osv!
Lördag: Gjorde ett försök till att plugga lite men nej det gick ju som vanligt så traskade över till jennifer ist, bra mycket trevligare..! kvällen bestod av fix o dix hos mig sen begav vi oss vidare till åggis aka lillpojken, hah it's a long story.. iaf, så drack vi lite gott, och det till det hör ju då dansen till, vilket gav galna, (sjuka) videos haha fyfan :))
Men nu ska jag plocka undan lite här och sen göra ett nytt försök till pluggandet eftersom det är prov imorgon och som vanligt så har ju jag då inte ens öppnat boken.. yeeeeeeeees
om cirka en månad är det 1år sen jag och martin började med våran egna tid tillsammans, tiden går för sjukt fort! <3
2år senare blev det såhär
Vem hade anat det?
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0