min helg:

Drar igenom min helg lite fort också innan det är dags för en ny vecka!
I fredags så vaknade jag upp med david, han hade ju kommit i torsdags. Vi myste bara hela dagen och bakade chockladbollar! Sen på kvällen bestämde vi oss för en tjockis kväll framför fotbollen och sen filmer! Viktor kom också på kvällen och joinade oss. Så han sov också kvar! Sen på lördagen så gick vi till baren och åt lunch, sen så gick vi hem igen och vid fyra så åkte pojkarna hem till östhammar.
Då kom frida hit så började vi planera kvällen som blev förfest hos frida och sen vidare till rasmus precis som frida skrev. Mycket trevligt! Sen knallade jag hem med frido, vart lite oroliga samtal där på natten men det löste sig, lilla junisen!

Idag har jag klippt empa, ätit på baren IGEN med frida, chillat med dom i friggan och sen tokstädat den! Behövdes verkligen efter helgen, fy så det såg ut!
VISSTJA!!! jag fick en impuls i fredags och klippte av mig håret.. haha. Så ja nu är jag sjukt korthårig. Börjar vänja mig nu och det var så galet skönt att bli av med det långa slitna håret. Men imorgon så ska jag beställa nya löshårs clips så att jag kan få långt igen när jag känner för det.

Imorgon har jag skolfoto, kuuuuuul. inte. fyfan.

bilder och videos kommer dyka upp på fb

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0