ledig, wowo

Hallådär!
Utväxten är färgad, nu ska bara håret klippas av. Page. Wiiiih.
I tisdags kom david hit och vi hade en månad som officiella på fb, hehe deru!
Shoppade igår efter skolan och sen åkte jag hem och träffade sanne, var sjukt kul för jag har inte träffat henne på typ ååår. Sen hem och skulle kolla på film men somnade med datorn i knät redan halv tio.. lite trött då.
Ligger fortfarande kvar i sängen nu, är ledig idag och imorgon så har helg nu igen, så jävla skönt.
Senare så kommer david hit för han är också ledig imorgon.

Här är några av mina köp som jag gjorde mig besväret att fota igår, haha:

Mötte upp grabbarna på stan i tisdags och åt middag med dom, då sprang vi in på holmlunds och jag och emil gjorde ett impulsköp. Ett par hörlurar, välbehövda ändå!

Haha! första testningen på bussen hem.

mobilfodral

väska

skor

byxdress, mycket finare irl!

lipstick

gårdagens outfit.

sen var det lite små grejer som smycken och underkläder som jag ej orka fota.

PUSS J


Kommentarer
Postat av: Jansson

HERREGUD vilka snygga hörlurar! Och byxdress! Och skor!

2011-09-01 @ 20:31:07
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0