hemma hemma hemma!

Var då på bio igår, jag saknar dig, den var bra och satt där och bölade som fan, fick nästan smälla till mig själv så jag skulle skärpa till mig, blivit så jävla mesig den senaste tiden men var inte ensam om att griiina om man säger så, haha
Åkte vidare mot gimo så hämtade min gosse upp mig och far hem till honom och hade det mysigt :)
Var hemma från skolan idag eftersom jag ändå skulle börja så sent och skulle iväg på ett litet läkarbesök, gjorde några tester eftersom det har varit lite knas och misstänksamheter, men nejdå det mesta verkade bra, wie
Sen trampade jag vidare mot jobbet och drog in lite extra cash, inte helt fel det inte. Jennifer och davve kom och mötte upp mig efteråt så hade vi lite trevliga pratstunder! Så nu sitter jag här, nyduschad och alldeles gosig,
hör och hämpa!:  imorgon tänkte jag åka in med en tidigare buss till skolan så ska jag plugga lite eftersom vi har prov på måndag och känner jag mig rätt så blir det inte så mycket plugg i helgen... INGET drickande iaf, det har jag bestämt mig för!
jaja, nu ska jag kolla vidare på film Pussisar /Fridooo
nyaste tattoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0