who you are

Nu är jag hemma igen, har varit hos martin i lördags då han även fyllde år! Han åkte hem i lördags morse och jag åkte och spelade match, sen var det gasen i botten hem till honom där famlij och släktingar befann sig, åt lite mat samt tårta + nått glas vitt, mycket gott! Senare på kvällen kom jonathan förbi, så åkte vi till bowlan och shaka (kan det värkligen stavs så?!?!) lite grann, sen på söndagen så var det mer eller mindre en vilodag kan man säga! haha heeeelt slut, och martin han har väl flyttat in i sin one piece som han fick av mig i present, hur skön som helst!
Idag har jag varit ute och övningskört med fin merceeen, gick super (y)
snart kommer jag berätta ngot hr i bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0