dagen efter

Yees people! Igår var det då maskerad som stod på listan, himla rolig kväll även fast det blev lite kaoooooz på slutet, även trött, och ville bara hem atm! Fyfan vad jag älskar min säng ibland ändå alltså!! Martin kom och hämtade mig så åkte vi hem till mig och jag vet vem som knappt hann lägga huvudet på kudden innan hon sov rätt så hårt..! hehe
Snart ska jag ut och övningsköra lite grann, sen hem och köpa massa gotti och sedan vidare till sanne på lite gos, kanske även smutta på något glas vitt! :)
Marre ska på grabbkväll så får se om man får sällis inatt eller inte :)
Puss & Kram skumbanan /
Eran fridis
på bild:
någon brud, jennifer, jag, Rebecka (tror jag?), sanne, Lisa och olivia! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjockis Elin, längst till vänster

2011-11-24 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0