aldrig igen

sitter hemma hos pappa i lgenhete, kte hit igr. och nu mrker jag att det r fel p vissa bokstver..... suck men det fr ni st ut med nu!
var p akis vid 7imorse, fick massa massa smrtstillande, fick stanna dr i 5 timmar. och jaa jag mrker att man blir jvligt trtt av det jag gr igenom just nu, somnade p sjulhuset ngra timmar och somnade direkt nr jag kom hem ocks...
ingen r hemma s har inte direkt ftt i mig ngon mat, orkar inte ta just nu, mr illa och allt snt dr, legat i fosterstlling hela dagen, men fr se om jag kanske petar i mig ngot sebare.. jag nskar jag kunde bertta vad allt det hr handlar om, och jag vet att vissa av er redan har klurat ut vad det r, och helt rligt bryr jaag mig inte om det! Bryr mig inte det minsta..!
blir iaf hemma frn skolan den hr veckan, har ingen strre lust att g dit nr jag har s jvla ont.
aja nu fr det vara slut p mitt klagande, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0