myser

Sitter här och dricker lite egenpressad jouice, Snacka om att det tar bort mitt sötsug, inte så jävla smaskigt så men det är bra skit iaf!
Har gått och kollat i kylskåpet hela kvällen utan att jag hittat något i min smak en endaste gång.. 
Med den kombinerar jag plugg, kollar lite på tv samt just nu datan.. såå.. aa ni kan väl räkna ut själva hur mycket plugg det blir..
Inatt ska jag sova själv, vilket jag hatar.. :( blir så jäkla tomt i sängen, helt plötsligt blir den så stor igen mot när gossen ligger och breder ut sig över hela haha
Nej nu ska jag försöka komma igång med pluggningen igen!
Puss/ frida
hotellet som vi kommer att bo på!
Skönt med all inclusive också! :)
Seaside Hotel Sandy Beach - Bild 4
Seaside Hotel Sandy Beach - Bild 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0