Valborg!

Mitt valborgs firande iår har varit toppen! Började i stan med lite folk och sen kom jag ifrån alla tjejerna.. så jag hängde med killarna för fick inte tag på någon alls, satt i ekonomikum med dom och jag klagar inte för vi hade kul! Sen åkte jag hem med dom och fixade mig och sen vidare till Emelie (som också fyllde 18år igår, grattis igen gumman!! <3) där bjöds det på mat och sen förade vi där innan vi tog bussen till östhammar.

I östhammar så kom polisen och tog nästan all dricka.. kul. Sen vidare till festen som var utomhus i ett tält, KALLT. Men jag hade jeansleggings och en filt så det gick bra!
Var mycket roligt folk där så det var bra! Sen skiljdes vi tjejer åter igen ifrån varandra och sov på olika håll.

Kom hem för ett tag sedan och nu väntar jag på att empa ska komma hit, vi har en hel del att snacka om som hände igår..

 

Här är en bild på mig och Sanne ifrån igår!



PUSS / J


Kommentarer
Postat av: Sanne

<3

2011-05-01 @ 22:48:46
Postat av: Knutjessica

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-12-21 @ 13:34:29
URL: http://knutjessica.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0