falskt alarm

ja ni får helt enkelt fortsätta vara nyfikna ang det jag skrev här om dagen, för tänker nämligen inte berätta vad det handlar om har jag kommit överens om med mig själv! sorry guys

imorse hade jag en riktig depp morgon, allt va dåligt, inget va bra. Börjar inbilla mig massa saker som inte ens hade hänt :s sjuukt, men sen tog jag ut sirpa på en liten walk och sen så vart allt så jävla mycket bättre! :)

appropå ingenting, men efter jag tog mitt "festbreak" så har jag gått ner ca 3.5kg???? vad alkoholen gör med en märker man ju nu :o och igår körde jag stenhårt på gymmet i p-huset med dom större gossarna, och så ska jag ta och skaffa mig ett nytt gymkort också eftersom mitt gått ut.. Så nu jävlar, är vi på G! wie hiho

nje nu ska jag dra mig till sollandet!

Ciao/ fridisen



saknar min lilla gosse :( <3

Kommentarer
Postat av: Steffenadriana

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-12-10 @ 20:38:38
URL: http://steffenadriana.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0