vad är det för dag idag???

fick somsagt en extra lovvecka! skönt, kanske ni tycker? och visst ja, jag klagar inte men nu börjar det faktiskt bli lite långtråkigt.. det är ju bara jag som är ledig också..
inatt flög mamma och tommy iväg till paris så det är FF för min del, Jennifer aka bubbz kommer att bo här med mig, wonderful! så nu väntar jag på att hon ska komma hem, så ska vi laga lite mat dricka något glas vin och ha det gott! Men sen ska jag ju kila iväg på träning en stund också så då får hon klara sig själv en stund, resten av brudsen kanske kommer över och ger henne sällis?
aja nu ska jag dra och städa undan lite, tjing PUSS
/ Frida




"Ångra aldrig något som fått dig att le"
 men det finns undantag


TUR att jag har min gosiga katt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0