Tisdag!

Igår kom linnea hit och sov kvar här till idag då vi skulle till skolan. Jag slingade hennes hår, lite flera blonda slingor, gud så bra det passar henne!
Sen drog vi och käka på stan på cupido, sen blev det shopping. Jag köpte bara en tröja och en jacka, bilder kommer längre ner. Sen ringde millan för hon gick runt själv på stan, haha söt. Så då mötte vi upp henne på jc och sen gick vi lite till i affärer men tröttnade snabbt så då blev det fika på waynes, ice chai-latte och chockladboll. MUMS. Satt och pratade läänge och sen gick alla till sina bussar!
Här är mina inköp:
blus ifrån h&m, 249:-
sämst bild men jag orkade inte gå till andra spegeln, haha.
jacka ifrån h&m, 299:-
NU ska jag baka chockladbollar, haha gottiiiii. / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0