the last day

idag är min sista lediga dag, dom ringde från skolan och nu har dom haft möte och sånt ang praktik och satt upp min studieplan. har ju liksom inte varit i skolan efter lovet som var, så fick någon vecka extra lov. HÄRLIGT!

Snart anländer tommy och mamma hem igen, dom har ju varit i paris och så. Och medans dom var där så rockade ju jag + typ 30? andra här hemma, men det var lugnt och så förutom i slutet då det blev lite bråk men det händer ju rätt ofta på hemmafester, men nu har det lugnat ner sig igen.
och många trodde att polisen skulle komma, men varför liksom? ingen ringde eller nått och polisen brukar inte cirkulera här i området så det var helt lugnt med det!

sen så en postitiv grej också, min diet jag börjat med, börjar redan visa bra siffror på vågen, och jag har inte ens hållit på i en veckan?! wtf, aja SUPER bra ju!!! jag klagar inte!

Puss och kram cykelram /F


Kommentarer
Postat av: ebbis

NU ÄR DET DU SOM MESSAR MIG & BERÄTTAR OM DIETEN! <3

2011-03-08 @ 18:48:26
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0