onsdag eller torsdag..?? eeh

och vafan gör jag uppe nu?!?!?! och jag vaknade kanske för en timme sen? trodde att klockan va typ 11 men icke sa nicke...

idag ska jag spendera hela dagen med plugg som vanlligt, måste faktsiskt säga att jag kommit rätt långt, och känner mig så jävla duktig. (eloge till mig själv) fast det är fortfarande jävligt mycket kvar....

ska upp och göra i ordning min frukost snart som får bestå av havregrynsgröt, jag vet inte världens godaste men vad gör man inte liksom.. hehe

hahah just ja! igår så skulle jag testa den där Abtronic grejen, men tydligen var den trasig.. och det märkte ju inte jag såklart, så satte fast den där på magen så började den ge ifrån sig mer och mer stötar. som ni vet så kan man ju ställa in den hur mycket det ska ta. det sutade med att den klamprade sig fast så jag fick lite, och jag menar verkligen slita, bort den från kaggen. hahaha gjorde jääävligt ont men fan kunde ändå inte sluta skratta. haha sjukt
nej nu ska jag gå upstairs

pussdå /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0