Onsdag!

Kan ju börja inlägget med ett STORT Grattis till Amanda som fyller år idag! <3

Var en snabbis till skolan idag, "liv och lust" föreläsning, var väl inte det roligaste jag gjort i mitt liv men aja. Plugget har inte legat på topp idag heller, så får väl ta mig i kragen och faktiskt skärpa mig nu, så kan jag belöna mig med ett glas vitt ikväll, allt blir ju så mycket roligare då om man får belöna sig lite tihi (a)  är ju ändå ledig hela veckor så spela roll?

Ser framemot som fan till lördag då det är dags för årsfest med innebandyn, guuud så kul det ska bli! Dom brukar alltid bli lyckade så gissar på det även detta år!

Nej nu ska jag ta en av mina nybakta bullar och sätta mig med boken en stund! Vi hörs! Puss /F


Kommentarer
Postat av: amanda

Tack så mycket fridis! <3

2011-03-25 @ 19:21:59
URL: http://amandasophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0