hurtbullar

Nu är det såhär att jag och kompanjonen Jennifer har blivit en riktiga hurtbullar! Vi var ute på en timmes runda igår med armvikter fastspända på armarna. Vilket faktiskt resulterade till träningsvärk idag? :S haha dom är inte speciellt tunga men det blir ju så när man har dom på sig en längre stund hela tiden.

Nu väntar jag bara på att frun ska komma hem och dra i sig lite käk, sen ska vi ut igen! och vi satsar såklart på alla vardagar, jag är ändå ledig så har ändå inget bättre för mig så..! :D men jaja, NOG om det nu

ikväll tror jag alla tjejer ska ses, var ett tag sen nu alla träffades tyvärr :/ men nu ska jag dricka upp min varma oboy! TJING /F


vet inte om jag ska beställa hem den här klänningen eller inte, isf
skulle jag kunna ha den på årsfesten och i sommar, hmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0