Min midsommar!

den började med att jag fixade mig hemma och sen fick jag skjuts till sanne. där åt vi skagenmacka och vi två bara mös lite i solen innan empa kom hem, då gick vi över till henne och förade lite mera och sen drog vi oss till bussen mot öre!
väl där så mötte rasmus och några kompisar till han oss där vi hoppade av så gick vi till hans stuga, där var vi ett ganska stort gäng som satt innan vi gick ner på stan sen. där vart det kaos för att det var så mycket folk, vi tappade bort varandra och det gick ju inte att få tag i varandra för att det var så många som ringde så det gick inte fram.. men det löste sig ju ändå för man känner ju väldigt många av dom som är i öre på midsommar så! sanne åkte hem tidigt fast de visste vi redan för hon skulle hem, men frida försvann och sen såg jag inte henne mera. hon hade åkt hem med martin tidigt... otippat. så jag och empa var dom som var kvar!
sen tog jag bussen hem och sov hemma faktiskt, kändes lite konstigt men jag ville inte ha sovsällskap när jag har den här hostan.
 
får se om jag orkar slänga upp några bilder senare kanske,
PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0