midsommar planerna just nu!

idag har jag bara planerat massa inför fredag med min empa. imorgon så ska vi in till stan och sedan ut till öre till r:s sommar stuga, där ska vi lämna lite grejer och sen kanske vi stannar ett tag och badar också! sen på fredag så ska jag som vanligt kolla när pappa och bror går i mål på golfbanan och sen äta lunch, efter de så ska jag och empa vara hos henne och grilla och föra där sen drar vi till öre till stugan igen och förar mera där innan vi går ner på stan. får se om vi äter hemma eller där, de bestämmer vi antagligen imorgon när vi är där!

nu ska jag fortsätta att städa mitt rum.. var på tiden. man kom knappt in så nu har jag rensat bort alla kläder dammat och dammsugit och nu ska jag byta lakan, eller väntar på mamma för de kan jag inte själv, hehe.

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0