lying by my side

Onsadag, skönt med sovmorgon! Börjar inte jobba förren 12 och avslutar sedan passet 21. Efteråt tänkte jag åka till pappa eftersom jag ändå är ledg imorgon så då behöver jag inte gå upp extra tidigt för det! :) Så ska jag se till att han och jag kommer ut och övningskör så jag kan ta det där förbannade körkortet någongång!! För ska tas, det ska det!
på fredag är det midsommar och då ska här jobbas! Sen på kvällen vet jag inte vad som händer, är inte ett dugg jävla sugen på öregrund.. men kommer väl sluta att man hamnar där ändå.. För fullt är det överallt där så man kan inte sitta ner och bara ta ett glas vin och så heller, nej då ska man gå runt längs gatan som en jävla mupp som alla andra år.. Usch, inte ett dugg sugen somsagt.. Vet inte mer än att jag ska umgås med martin iaf!

Puss Fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0