torsdag!

jobbade på idag till tre sen hämtade pappa mig så åkte vi till stan och köpte golv till friggen, sen lite små saker och på vägen hem så hämtade vi ut min dator som hade kommit! hur fin och bra som helst var den.. sen så ska jag självklart vara ivrig och ha sönder hdmi porten så nu kan jag inte koppla den till tv:n, kan inte lämna tillbaka den eftersom att det är trasigt nu. och då vill jag inte ha den längre. lessnar på migsjälv, haha. men när man har de bästa föräldrarna så löser sig de mesta, de köper den här datorn istället så får jag köpa en ny, tusen taack!

imorgon så jobbar jag till typ 2 sen åker jag antingen hem och chillar lite eller till stan direkt efter, vi får se. sen ska jag nog grilla med brudarna och efter de så kommer D hit, har inte träffat han på typ två veckor nu när han varit sjuk så de ska bli mysigt!
på lördag är det lite oklart ännu men det lutar mot festis i östhammar, PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0