tisdag, två jobbdagar kvar!

ska bli så skönt när jobbet är slut, då får jag äntligen sovaaa. går ju upp 05.10 nu..
igårkväll lagade jag mat till mig och sanne så satt vi ute och käkade och snackade massa, sen åkte hon till killen och då kom jossan hit! var som vanligt massa att ta igen om varandra eftersom att vi inte ses så ofta nu när hon bor i värmland.. klockan sprang iväg och jag fick hoppa i säng men somnade alldeles för sent, idag höll jag på att dö av trötthet på jobbet.
får se hur kvällen blir, kanske åker till alle i östhammar ett tag! sen kommer julle hit och sover, men hon kommer inte förrens tolv inatt så måste sysselsätta mig tills dess, somsagt får se om jag åker till östhammar! imorgon så ska jag packa allt jag ska ha med mig till stugan, sen kommer d hit och sover med mig så jag slipper sova själv, hehe. fick reda på att jag ska till bollnäs igen nästa fredag, med familjen jansson! så får se om jag ens orkar åka hem imellan..

dags att ringa och beställa mat!

PUSS J

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, åh din stackare... Jag ska tänka på dig när jag går upp vid fyra inatt :P

2011-07-12 @ 16:58:43
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0