söndag!

precis hemkommen ifrån östhammar, berättar lite fort om de senaste dagarna!
jobbade som vanligt i fredags och åkte hem direkt efter och vilade lite och träffade frida ett tag. sen kom d och båda var trötta så vi låg inne och kollade film tills vi somnade. igår när vi vaknade gick vi och köpte pizza och sen badade vi hela dagen. på kvällen så åkte jag hem till sanne och förade där sen drog jag och empa på fest i östhammar, vart sjukt bra med bra folk! busstiderna hade man inte så stor koll på så sov kvar i östhammar. åkte hem idag för ett tag sen och har precis ätit, nu ska jag ut och kolla när pappa lägger golvet i friggen, sen är den klaaar! sen måste jag packa massa idag också.. mamma pappa och bror åker till stugan imorgon och eftersom att jag jobbar fyra dagar till så stannar jag hemma, men på torsdag åker jag tåg upp direkt efter jobbet. stannar över helgen och sen åker jag hem någon dag nästa vecka tror jag.. vi får se helt enkelt, åker när jag känner för de!

PUSS J


som jag saknar sunny beach, vill tillbaka nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0