Mobilbloggar!

Hallå där, kom upp till stugan igår efter att jag hade jobbat klart mina sista timmar, galet skönt! Käkade och satt och mös på bryggan hela kvällen! Skulle tagit båten och träffat Johanna och Jim men Jonathan var borta för länge så hade ingen skjuts.. Vi får ses när vi är hemma istället :) Idag sov jag till 15.20, hur skönt?! Sen åkte jag med in till stan och handlade massa saker, bland annat lite hårfärg som jag slängde i på bror min nyss! Just nu ligger jag i mitt rum o sängen och lyssnar på musik, tror jag blir kvar hemma ikväll.. Adam ville ha med mig på skumparty i stan och det låt faktiskt kul och inga småttingar heller men frågan är om jag har orken att fixa mig.. Hmm vi får se. Puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0