min vecka!

ska dra min vecka lite snabbt för er, åkte till östhammar i måndags och kollade min tand, det såg bara bra ut och nu är det helt borta så det är skönt! skjutsade hem d och åkte och shoppade lite med mamma. på tisdagen så var jag med min kära empis!! sen var vi hos frida och myste hela kvällen.
i onsdags så var det dags för alexanders 19års fest, sjukt kul med bra folk som vanligt! sen gick jag hem till d och sov där. det spöregnade hela dagen igår så vi låg bara inne och kikade film hela dagen. åkte hem vid 6 och träffade empa, hade en hel del att snacka om och jag tror du har gjort helt rätt hjärtat! sen kom d och sov här tills idag, vi har suttit ute i solen och kikat playa del sol, han åkte nyss så nu ska jag börja fixa mig för ikväll är det dags för fest igen!

PUSS J

Kommentarer
Postat av: emelie

love u! <3

2011-07-24 @ 05:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0