vaf*n har hänt??

Från att köra två dagars  varje helg i 1år, till att helt plötsligt sitta hemma en fredag?! och förra helgen var rätt så lugn den med, hände där?? Men faktiskt så kan jag säga att det var rätt skönt att bara ta det lugnt ikväll, inte så konstigt att man är slut som människa efter konstant festande hela tiden! Men vad gör man inte ;)

Idag åkte jag lite snabbt till mammas jobb efter skolan eftersom att vi skulle käka på stan idag, mysigt. Blev china och såklart SUSHI! Gud har blivit helt förälskad i det på sistone, sjuuukt gott!!

men nu tänkte jag faktiskt raka benen, haha. men det är så himla skönt att gå och lägga sig med ny insmorda med och när dom är sådär över-lena. Om ni nu ville veta liksom..
Aja, Godnatt folket!

Puss F

Hade tänkt boka en tid hos jennifer så ska hon få göra mig liiiiite
blondare! yeeees, underbart ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0