tidsfördriv

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja, lite för mycket kanske
2. Har du sett din bästa vän gråta? ja det har jag.
3. Vad åt du senast? kaka
4. Har du fått någon komplimang idag? yes
5. Har du varit med i en rättegång? nej
6. Är du polare med grannarna? ja de allra flesta!
7. Vilka länder har du bott i? sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? kommer inte ihåg
9. Har du haft en stalker? haha, mjaa
10. Minns du dina/din musiklärares namn? tror de?
11. Hur bra är din syn? bäst
12. Var är dina syskon just nu? han ligger och kollar film
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? haha, för privat och sjuk för att skrivas här ;)
14. Vem ringde dig senast? - hemlissss
15. Vilken tid gick du upp imorse? klockan ringde sex, jag gick upp kvart i sju.
16. Vad ska du göra i helgen? på fredag kväll ska jag träffa hannes, och sen blir nog resten av helgen hos viktor!
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? iphone, konversationer. men i den fjärde står det: vi kan ju höras senare :)
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? mig själv
19. Vad finns i din bakficka? tomt
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? lyssnade på musik och messade.
21. Vad är det första du gör på morgonen? stänger av alarmet och kollar mobilen.
22. Vad ska du göra efter det här? fågeln kommer när som helst :D

 

PUSS J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0