6 januari

Gud vilket slit de har varit med dessa biljetter till den 11e men ja nu tror jag allt har löst sig, de skickas idag så hoppas innerligt att jag hinner få dom tills på tisdag.

Idag så var jag och linn in på friskis och tränade, shit kan ha varit de roligaste och jobbigaste jag har gjort på länge, imorgon så lär jag knappt kunna gå men åh så värt. Var riktigt kul, så på söndag ska vi köra igen!

Nu på kvällen så kom tjejerna hem till mig och sen gick vi vidare till linn för att spela lite wii, men jag spelade inget, mådde lite illa och har spräng ont i huvudet nu. Så gick hem.. så nu ligger jag här och kikar någon värdelös film, dags att ladda hem lite oc tror jag.
Imorgon så ska jag sova länge och sen får vi se, ska kanske träffa pojken något imorgon, var ett tag sedan nu. PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0