Torsdag!

Dagen började med skola som vanligt, först svenska och sen frisör timme. Jag färgade millans utväxt, blev snyggt! Sen så la frida silver schampoo på mitt hår eftersom att jag slår så lätt i guldiga toner. Men de blev typ ingen skillnad, ska lägga sunlights /18 efter lovet i hela håret istället :) Haha kanske inte så lätt för er som inte går frisör att förstå mig nu men jaja jag har guldiga toner och vill få de mer askiga.
När vi slutade så drog jag och frida direkt hem och gick till gossens och köpte pizza. Fyfan va gott de var, sen myste vi lite i lyan innan hon skulle iväg på träning och jag hem.
Hade kameran med idag i skolan så knäppte ett kort på millsi när hon satt i verkningstid:
och en DO idag också då, duktigt av mig!
tjocktröja - gina, jeans - hmm ingen aning just nu faktiskt..
Imorgon är det fredag och de är chilldag i skolan, först racketsporter (sista gången imorgon, SOM jag kommer sakna det :(((( ) sen idrott, då vi ska spela innebandy, yes min dag börjar sjukt bra iaf!
PUSS J

Kommentarer
Postat av: millan

haha millsi... love you girls

2011-02-17 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0