söndageeee

väntar på att tiden ska gå fortare så det är dags för solsidan någongång...

sen så väntar jag även på att martin ska bli klar någongång, så kommer han och hämtar upp mig sen ska vi hem till honom och mysa :) ett fint och heeeeelt OK avslutning på helgen, för imorgon är det ju dags för en ny skolvecka.. kill me! Men börjar ju somsagt inte förrän 10 i 1 så det är rätt chill ändå! :)

glömde nästan! i veckan måste jag också ha bestämt mig om jag ska byta skola eller inte, vet inte alls hur jag ska göra än. Allt är bara huller om buller just nu. Tanken på bruks får mig nästan att vilja spy, eller aa kanske inte så farligt? inget illa mot er som hänger runt där på tuffa "stora torget" som det kallas, hah.
Så jag har ett rätt så viktigt beslut att fatta nu, vill ju inte lämna bästa frisör 09 heller :(
aja, vi får se hur jag gör..

i väntan....


Puss /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0