LOV

Dagen började med betygsprat med peder, gick bättre än vad jag hade väntat mig! Mycket nöjd med mitt slutbetyg i racketsporterkursen trotts att jag hade 11 lektioner frånvaro av 19.. hehe.
Sen hade vi innebandy och ja det var kul men spårat, vi var sex spelare på planen och alla sprang hur som helst, haha.

Nu är jag hemma och ligger och dunkar musik, tror det blir lugnt ikväll men man vet aldrig med oss. 
Någon dagens outfit får ni inte idag eftersom att jag bara har haft idrottskläder hela dagen.. men ni kan få en ikväll!

NU HAR JAG LOV, FYFAN VAD SKÖNT!!!


bild ifrån i måndags när det var alla hjärtans dag, fick ett hjärta av millan där det står: jemp <3 millsi, gulle!

PUSS J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0