just to have u back again, nanana

Hallååååå!
Fullt ös idag på salongen med massa kunder, kulkul!
Sen snabb shoppade jag lite själv, blev två stickade tröjor, underkläder och en ögonskugga. Den där på reklamen ifrån maxfactor ni vet? aja skit bra var den iaf :D

Sen hem och käka, sen bakade min snälla mamma till mig för att jag bad så snällt, hehe. Kollat på tv hela kvällen och klippt pappi. Nu ska jag kolla oth och sen sova.
Imorgon så är det torsdag, shit va veckorna går fort! Bara tre veckor kvar till lov nu, najs.

Sen på fredag så ska jag och palle till bruks igen, uuh orkar egentligen inte men har lovat henne att följa med så. Medans hon sitter på mötet så ska jag nog träffa viktor så det blir ändå kul!



PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0