huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk...

ouups, nu var det ett tag sen jag kika in här va, men det får väl bli dags just nu då för en liten update!

kan ju först inleda med att vi var på fest igår på gräsö, jag och emelie, mycket trecligt! :)
Skulle kunna börja såhär att gårdagen var bra, kan säga såhär att många fick mig att ja, hetta till lite eller vad man skulle kunna säga hehe, men jag är tacksam för att den här, eller dom här tjejerna kom fram till mig för att snacka igår, det behövdes nog. Vi har skapat vääääädigt mycket missförstånd om varandra, det snackas skit hit och dit blablabla, om hur jag ser ut och hur äcklig jag är, vad hon har sagt om mig och vad jag har snackat om henne.
Men komigen, jag vet väl själv hur jag ser ut eller? och folk får ta mig för den jag är, går alltid in 100% mig själv till folk jag inte känner för att just slippa det här med falska människor som visar sig vara den dom inte är.

Men iaf, tillbaka till igår, vi pratade i stort sett hela kvällen/natten och det kändes bra. Jag tror det var de vi behövde, prata ut själva utan att någon annan skulle komma och lägga sig i. Det visade sig att den här tjejen inte alls var den jag trodde var, utan vi är nog rätt lika ändå. Kan vara därför vi "hatade" varandra innan eller hur man ska säga det. haha

och jag tror på vad folk säger, och jag menar det, jag TROR på vad folk säger om sig själva. Så jag kan ju bara hoppas på att det vi pratade igenom om igår inte bara var något som hon rabbla upp för hon inte skulle våga stå för vad hon tyckte eller så.
Men jag tror det mesta har släppt mellan oss och det känns bra! :)

Det var allt för mig just nu, over and out, namnstämplat / Frida

jag saknar min fläckiga sidecut ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0