fortfarande sjuk..

Hejhopp bloggen.
Jag är fortfarande sjuk, har inte blivit bättre med dagarna utan bara sämre. Men nuu tror jag faktiskt att jag börjar må lite bättre. Jag är bara varm nu av febern och det innebär att den går neråt. Sen käkade jag lite soppa idag också, inte ätit något sen i måndags så måste verkligen tvinga i mig mat nu. Redan tappat för mycket kilon i vikt.

Mamma har gjort as god middag ikväll med någon speciell kyckling.. kan ju inte äta då det gör ganska ont i halsen och sen har jag inte värsta aptiten.. Men ska nog gå upp om ett tag och äta lite ändå, känner mig friskare om jag äter, haha.

 

Empa och Frida är på gräsö nu och skakar röööv, hoppas dom får en toppen kväll! <3

 

Sen måste jag bara säga att jag har världens bästa föräldrar, mamma och pappa jag älskar er!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0