DERBY

Börjar inlägget med YEEEEEEEEES, vi tog de femte och sista derbyt för säsongen. DIF NI ÄR BÄST <3

Så, tillbaks till min dag. Började med en rejäl försovning. Åkte till skolan och gjorde individuella valen till trean, ångest. Jag valde helt fel. Jag tog matte b och engelska b. Ska försöka byta bort matten imorgon, jag hatar matte. Men det finns verkligen INGA kurser som jag kan/vill läsa.

 

Efter skolan så tränade jag, gud va skönt de var! Var ett tag sedan, hehe. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Sluta upp med all skit jag stoppar i mig, kommer sluta som ett fetto. Nej nu är det stopp och ska käkas nyttigt och tränas och solas så ska jag få en fin kropp.

 

Imorgon är det praktik igen, ska försöka ta outfit bild imorgon så att det blir lite bilder på denna blogg också.. nu när jag ändå har en fungerande kamera.

 

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0