atja

slutade halv 12 idag för svenskan var inställd, jävligt nice!
Så då drog bubbiii och jag in till bruks en snabbis för att snacka lite med syv tjejen, ska dock dit igen på fredag igen för att snacka lite mer och mer ingående! Varför vi var där kanske ni undrar då? Joo, det är såhär att just nu går jag ju frisör på fyris, men eftersom dom har ändrat reglerna lite grann nu som vi fick reda på i 2an att vi inte blir färdiga frisörer när vi gått ut?!?!? utan vi ska gå 2 lärlingsår med minimum lön, hur sjukt? Så därför skulle jag kolla lite på omvårdnads programmet där och sånt. (eftersom jag någongång vill bli polis, hundförare.)
Säger bara såhär: om ni någonsin åker dit, till burkas alltså, var beredd på BLICKAR BLICKAR BLICKAR!!! Shit kunde tro att dom hade varit instängda i den där skolan i 200år och inte fått sett en människa utifrån, wtf haha. helt sjukt vad alla glodde :o som att dom såg direkt: dom där går inte här..
Men har ångrat mig typ redan att jag inte vill byta.. men vi får se

aja, nu ska jag försöka smita undan min brors klippning ikväll så ska jag bara ta det lugnt och ta hand om min vanliga kvälls-huvudvärk..



Puss Palle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0