heejheeeej

Tog en tur till kajsa igår med jennifer, men var inte där så överdrivit länge eftersom det är CPKALLT ute, kände fan inte mina fötter när vi skulle brumma hemåt igen...
Sen väl i alunda plockade vi upp emelie och kollade in i alkolist huset, var lite lite folk där men dock trevligt folk!
Hade sån jävla huvudvärk så åkte lika snabbt hem igen och kastade mig bums i säng!

Nu har jag gjort min mamma en tjänst bara för att visa att jag kan vara snäll också ibland.. hehe
Det blev mozartkulor, sjuukt gott! :)

Ikväll vet jag inte om jag ska åka till martin, eftersom jag har min bandyklubba o det där, vilket jag behöver imorgon, och jag måste lämna ifrån mig bilen imorgon igen så det får nog så att jag åker till gossen ikväll :)

Nej nu blev det bra mycket onödigt mummel..


HEEJHEEEJDÅ
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0