FML

Idag är det heller inte alls bra.
Eller den startade super med min gospojke, men sen har jag varit trött som ett as och även grinig. Jag vet inte vad det är,  men känner mig sliten i hela kroppen, hela tiden så sjukt trött!! Skulle kunna lägga mig precia var som helst bara för att få blunda några sekunder..
Jag ligger efter så jävla mycker efter just nu i skolan så det är tamefan inte sant. Vad händer o sker egentligen?!?!? aldrig varit såhär dålig i hela mitt liv. Ibland ångrar jag mig att jag gick tillbaka till fyris pga att jag ligger till så dåligt som jag gör just nu. Där borta på bond-bruks låg jag ju en braaa bit före.. Just nu oroar jag mig mest om det verkligen blir någon studenten för mig.
jaja, imorgon har vi frisörprov, så nu ska jag plugga på det samt att jag har två prov i historia på onsdag. ORKAR INTEEEE
Så därför hoppar jag amerikanska fotbollen imorgon och ägnar min tid åt plugg istället.
CIAO
I'M SEXY AND I KNOW IT!
hahah
FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0