trött tjej

Åkte till david efter jobbet och kollade skräckis! eller okej jag somnade när halva filmen hade gått, så han fick kolla själv med en sovande tjej. Gick upp vid tolv och åkte och jobbade , sen skyndade jag mig hem med sebbsi så gick vi till frida på trevligheter! Slutade med att jag satt där själv med alla killar, tog ett tag innan jag märkte att det bara var jag som var tjej kvar.. haha.
Sen gick jag hem och sov. Blev väckt imorse av att sebbsi ringer klockan ÅTTA?!?!? och babblar om att jag ska gå upp för att vi ska äta på baren.. jag somade så fort jag la på och vaknar igen vid tio av att han och empa står och knackar på i friggen.. åhh då var jag less, man ska inte väcka mig när jag sover!! men det gick över och vi gick ner till baren och åt black and white, asgott! Sen var det som vanligt jobb för mig! men vet ni? nu har jag jobbat mina sista timmar!! åhh så skönt, nu har jag en veckas lov kvar innan skolan börjar igen. Men kommer nog ta en vecka ledigt snart igen för att åka utomlands!



PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0